De juiste aanname van de telefoon

17.8.2016 | 14:50

Als ondernemer wil je er natuurlijk zeker van kunnen zijn dat je zaken goed op orde zijn. Je telefoon aanname is daarin ook een zeer belangrijke factor. De telefoon is inmiddels allang niet meer de enige manier om contact te kunnen treden met een bedrijf, met alle digitale mogelijkheden zoals e-mail en de diverse sociale media waar tegenwoordig heel veel bedrijven op te vinden zijn. Alsnog moet je natuurlijk ook niet onderschatten hoe belangrijk de telefoon nog steeds is als middel van communicatie. Veel mensen pakken nog steeds de telefoon wanneer zij in contact willen komen met iemand of met een bedrijf. Dat kan natuurlijk zijn omdat ze gewoon graag snel een antwoord willen, of misschien hebben zij wel geen beschikking over het internet.

Grote en grotere bedrijven maken vaak gebruik van inbound callcenters, waar alle inkomende telefoontjes binnenkomen en ook gelijk worden afgehandeld. Wanneer je een kleinere onderneming hebt, heb je die mogelijkheden wellicht niet maar er zijn toch ngo genoeg telefoondiensten waar je gebruik van kunt maken. Als zelfstandig ondernemer ben jij wellicht wel de enige die aanwezig is op het kantoor en dus ook de enige om de telefoon aan te pakken. Zou het niet handiger zijn als jij je tijd in ondernemen kunt steken en de inkomende telefoontjes netjes worden doorgezet of afgehandeld? Het lijkt misschien in eerste instantie een vrij kostbare aangelegenheid maar voor veel ondernemers is het inhuren van een telefoondienst een goede optie om te overwegen. Jouw tijd is immers veel geld waard en hiermee ga je op zeker veel tijd overhouden. Je hoeft natuurlijk ook niet alles uitbesteden, je kunt ook een deel van de inkomende telefoontjes uitbesteden of alleen gebruik maken van de telefoondienst als jij zelf niet aanwezig bent. Zo loop je nooit meer een telefoontje van een klant of andere partij mis.

http://www.zoanders.nl

Comments are closed