Wat zijn de mogelijkheden van de telefoonservice?

18.9.2018 | 14:18

De telefoonservice is een belangrijk onderdeel van elk bedrijf. De telefoniste zorgt ervoor dat iedereen goed geholpen wordt. Klanten met vragen kunnen bij haar terecht om meer duidelijkheid te krijgen. Ook kan zij mensen doorverbinden zodat ze met de juiste persoon in contact komen. Mocht de telefoniste een tijd afwezig zijn, bijvoorbeeld omdat ze op vakantie is gegaan, omdat ze ziek is of omdat ze met zwangerschapsverlof is gegaan, dan kun je gebruik maken van onze telefoonservice. Je kan dan voor een aantal dagen, weken of maanden ons de telefoon laten regelen. Dat betekent dat wij de telefoon opnemen voor jou namens jouw bedrijf. Klanten die bellen kunnen wij te woord staan. Mochten zij op zoek zijn naar een bepaald persoon, dan kunnen wij de klant doorschakelen. Zo heeft niemand in de gaten dat de telefoonservice door een ander bedrijf geregeld wordt. Wij kunnen deze telefoonservice in meerdere talen aanbieden. In de meeste gevallen zullen Nederlandse klanten bellen, maar je kan natuurlijk ook anderstalige klanten hebben. In dat geval kunnen wij de telefoon in een andere taal opnemen. Onze telefonistes zijn gespecialiseerd in een bepaalde taal, waardoor zij jouw klanten uitstekend te woord kunnen staan. Je mag zelf bepalen hoe lang en hoe vaak je onze telefoondienst gebruikt. Wil je dat wij altijd de telefoon aannemen zodat je geen telefoniste nodig hebt? Of wil je juist alleen gebruik maken van deze dienst als jij even afwezig bent? Dat maakt voor ons niets uit. Wij denken graag met je mee en we zijn erg flexibel, zodat je altijd op ons kan rekenen. Voor meer informatie over de telefoonservice kun je onze website bezoeken. Heb je vragen of wil je een persoonlijk gesprek plannen? Dan kun je gerust contact met ons opnemen zodat wij je kunnen helpen.

https://www.jallohtvt.nl/telefoonservice/

Comments are closed