Altijd je telefoon ponemen

27.8.2015 | 07:53

Als ondernemer is het vaak lastig om constant je telefoon aan te hebben staan, want je kunt niet altijd je telefoontjes aan nemen op het moment dat je gebeld wordt. Dit is natuurlijk niet handig, want je kunt op momenten dat je je telefoon niet kunt opnemen nog wel eens gebeld worden door een potentiële of bestaande klant. Je wil je bestanden toch wel het beste kunnen geven en daarom wil je eigenlijk altijd iemand die de telefoon zou kunnen aannemen op het moment dat je gebeld wordt. Als je genoeg geld hebt dan kun je er voor kiezen om een secretaresse in te huren, maar voor de wat kleinere ondernemingen is het vaak niet heel praktisch om iemand aan te nemen om alleen de telefoon aan te nemen.

Een goede oplossing om een telefoonservice een gedeelte van je telefoontjes op te laten nemen. Dit zijn vaak bedrijven die zich specialiseren in het opnemen van telefoontjes. Dit kun je als onderneming dan afnemen en dan kun je de telefoon doorschakelen naar het inbound callcenter op het moment dat je zelf geen tijd hebt om de telefoon op te nemen. Voordat je dan een vergadering in gaat dan schakel je je telefoon enkele uren door, zodat de telefoon toch nog wel professioneel aangenomen kan worden en kun je de klanten eventueel op een later moment terug bellen. Het voordeel van een antwoordservice is dat je vaak maar per doorgeschakeld telefoontjes betaald. Zo hoef je niet bang te zijn dat je telefoontjes mist en mochten er dan geen telefoontjes opgenomen worden door het callcenter dan betaal je dus ook niets extra’s. Dit is dus de ideale oplossing voor ondernemers die toch de telefoontjes willen aannemen, maar op momenten dat het echt niet kan je het door kunt schakelen naar een gespecialiseerd bedrijf.

http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/

Comments are closed